October 26, 2010

berakhirnye di sini...

tanggal 18hb okt, tarikh aku hantar notis berhenti kerja... mmg niat di hati nak berhenti, tp tangan masih belum submit ke meja bos... bile dh kena sound dan seolah2 disuruh berhenti, aku tanpa pikir panjang terus hantar surat resign... keje belom cari lagi...keh...keh... tp, aku x sabar nk raye haji lame2.... (my last date 17hb noV, + ade lagi cuti 4hari) =)

ade member yang dh capek dgn bidang ke'peguam'an amik keputusan nk apply KPLI... tp, aku xterpikir nak apply jawatan 2...hahahaha...takot gak nnt mane taw muke aku masuk paper, dera anak murid...kah..kah...

aku penah keje sbg furu KAFA setahun, rase mcm xsanggup nk hadapi pengalaman 2 lagi...owh tidak!

walaupon xdpt keje agi, aku rase aku dh bebas kjap.... bebas dr masalah firm lame..... jika dpt firm baru, tlibat lak dgn firm baru...so, smntara bebas ni nk rase puas2 kebebasan yg ade ni...hehehehe.....

jika diberi peluang, aku ingin meneruskan bidang ke'peguam'an ku ini....sbb xberbaloi bhempas pulas kena bace report case, buat assignm smpai xtdo mlm, jadi zombie selama 1thn (mase hons) kt kelas, dll..... jika xde peluang, harap2 blh merasa status pegawai (tp mesti legal gak).....

sekian dahulu di sini......

No comments:

Post a Comment