November 8, 2010

hoho...balik kampung...hoho



wah....rase x sabar nak balik kg lagi...padahal september dh blk 2x...

dulu zaman belaja, aku la org paling culas nk balik kg..rela lepak lame2 kt hostel + umah kakak2 aku..smpai org kg tepon nape la aku ni balik2...sdgkn anak2 org lain dh lame lepak kt kg...
yg paling deme takot, kalau2 aku lekat dgn org luar, lagi la payah aku nk jejak kaki kt kg...

bile time dh keje ni, bile rase tensen, otak rase nk bersepai dgn masalah2 opis, aku suke blk kg utk releasekn tensen...bile dpt tgk wajah2 y melahirkn dn membesarkan aku, rase segala2 masalah terbang dan hilang dgn serta merta....

wah, x sabar ni...
walaupon rase cm nak tercabut je tulang temulang bile ddk 8jam dlm bas + e-cond y sejuk cm batu...ngengenge....nak balik jgk...!!

note: aku suke balik kg time sume adik beradik lain xdpt cuti---> sbb time tu aku leh jd anak + adik kesygan sume org...hehehehehe...

-home sweet home-

No comments:

Post a Comment