November 11, 2010

sayonara Nor Zihan Zain & Co.

~12.11.2010~ my last date di Nor Zihan Zain & Co.
Aku start chambering 1.2.2008...hampir 2tahun 8 bulan bekerja dan beramal di sini...mcm2 kenangan, pahit manis kat sini...ade orang kate baik belajar (sambung belajar) drpd bekerja...tapi, mereka lupa cabaran hidup sebenar bermula apabila kita melangkah ke alam pekerjaan....~

Entry ini aku nak dedikasikan kepada mereka yg sudah ku anggap keluarga, adik-beradik sendiri...

(maaf ye, curi gmbr dr Fb) ^-^
Tq kak Asmah, sbb:
1. selalu lunch dgn saya
2. selalu dgr bebelan saya
3. selalu ada bila saya dlm kesusahan
4. selalu jadi pendengar setia saya






(maaf, curi jgk) ^-^
Tq kak Zah, sbb:
1. selalu dgr bebelan saya
2. selalu ada bila saya dlm kesusahan
3. selalu jadi 'kakak' yang baik pd saya
4. selalu jadi pendengar setia saya




x lupe jgk, En. Zam
1. sbb selalau jadi mangsa kemarahan kalau registration & application kena reject






mohon ampun atas segala kesalahan dan kesilapan sepanjang perkenalan kita....kalau rindu saya (taw mesti korang akan rindukan saya), moh ler lepak di 'sana'.....hehehhehe...

segala kasih syg dn tunjuk ajar akan saya kenang sampi bila2....U're my best sista forEver...Love u All....muuuuuuuuaaaaaaaah!!!

No comments:

Post a Comment